Tankefelt terapi

Jeg har gennem de sidste 15 år haft rigtigt fine resultater ved, at bruge tankefeltterapi til børn og unge med angst, forbier, traume og negative følelser om sig selv og andre, tanker der har været fastlåst i sindet.

jeg har haft rigtigt gode erfaringer med at bruge tankefeltterapi til børn og unge med OCD, autisme og angst.

Tankefeltterapi, eller TFT, er en sikker, hurtig og kort terapi form, som er blevet udviklet og tilpasset over de sidste 30 år af den amerikanske psykolog, Dr. Roger Callahan.

I Tankefeltterapi bliver barnet eller den unge bedt om at tænke på sit problem, som for eksempel kan være, angst, en fobi, et traume, savn, sorg eller en følelse som vrede eller sorg. terapien er også egnet til fysisk smerte. Behandling med Tankefeltterapi består af stimulering (tappe eller banke) i en særlig rækkefølge på bestemte punkterne på kroppen.

Tankefeltterapi er en naturlig og medicinfri tilgang med hurtige resultater.

Barnet eller den unge vil under behandlingen, lære at give sig selv tankefeltterapi, til situationer hvor der er brug for støtte.

Mine erfaringer med tankefelt terapi

Her er et udvalg af de emner hvor tankefelts terapien er brugt og har givet gode resultater:

– Sorg over tabet af venner, ved flytning, forældres skilsmisse, tabet af kæledyr, tabet af bedsteforældre og sorg over større søskende der er flyttet hjemmefra.
– Angst for bestemte ting, såsom kirker, rugbrød, hunde, skolen, bedsteforældre og flyskræk.
– Selvværd og selvtillid, fået et nyt syn på sig selv.
– Isolering fra omverden, fået lysten tilbage til at se andre mennesker igen.
– Panik og panikangst

Vi kan gøre noget!

Jeg er klar til at hjælpe de børn og unge derude der har brug for mig.

Kontakt mig endelig:
Tlf. 6116 5508