Persondatapolitik

Tilbage til skolen v. Sanne Gramkow, yder familiebehandling, socialtræning og behandlingsmetoder, når vi arbejder med familien eller det enkelte menneske, vil der blive samlet data sammen i form af notater fra aktiviteter, møder, handleplaner, status og relevante dokumenter i sagen. Virksomheden har en databehandler aftale, hvor alle personoplysninger bliver opbevaret i et sikkert system.

Virksomhedens konsulenter er bekendte med virksomhedens persondatapolitik, og benytter sig af en databehandler aftale, ved alt skriftligt dokumentation i opgaven.

Vi indsamler og behandler personoplysninger i forbindelse med samarbejdet med vores kunder. Vi indsamler alene de personoplysninger, der er nødvendige til aftalte formål, og vi beder vores kunder om kun at dele personoplysninger, hvor det er strengt nødvendigt til disse formål.

Vi behandler almindelige personoplysninger med det legitime formål at kunne opfylde aftalen med kunden, herunder at

– Dokumentation i forhold til arbejdet i opgaverne
– Faktura
– Udarbejdelse af status
– Opbevaring af Handleplaner

Vi behandler kun relevante persondata

Kontaktoplysninger

Har du henvender dig vedrørende vores behandling af persondata, eller hvis du ønsker at gøre brug af dine rettigheder til indsigt eller indsigelse over for vores databehandling, er du altid velkommen til at kontakte os her:

Sanne Gramkow
E-mail. sanne@sannegramkow.dk
Isefjords alle 13 6,2. 4300 Holbæk.