Cool kids og Chilled

I behandling af børn med angst benytter jeg mig ofte af cool kids og angstprogrammet Chilled.

Cool Kids og Chilled er et struktureret angst forløb, hvor formålet er at hjælpe barnet og dets forældre til, at overvinde den angst og bekymring, der påvirker barnets hverdag.

Børn og forældre tilegner sig gennem Cool Kids konkrete redskaber og kompetencer, der er nyttige i angsthåndtering.

Cool kids og angstprogrammet chilled indgår som en del af familiebehandling i tilbage til skolen
Cool kids og Chilled kan også købes individuelt til en familie

For nogle børn kan det være for belastende at være i et gruppeforløb, her tilbyder jeg individuel undervisning.

Dette kan foregå i barnets hjem, et sted hvor barnet er trygt, eller på mit kontor i Holbæk. Jeg har desuden undervist børn på deres skoler, hvor cool kids er blevet lagt ind i deres skema, dette har jeg oplevet har fungeret rigtigt godt.

Der kan være omstændigheder der gør, at forældrene af den ene eller anden grund ikke kan arbejde med i og være den støttende del i cool kids forløbet, her er der mulighed for at tilkøbe socialtrænings pakken så barnet får trænet de forældreopgaver der er i programmet.

Prisen for Cool Kids, individuel undervisning 1 1/2 time er: 975 kr.

Lad os gøre noget

Jeg er klar til at hjælpe de børn og unge derude der har brug for mig.

Kontakt mig endelig:
E-mail: sanne@sannegramkow.dk